Ansatte

Matrosene

Ragne Elise Huseby

Stilling: Pedagogisk leder

Ragne har jobbet hos oss siden 2009. Ragne er glad i utvikling og fag, så hun har tatt diverse videreutdannelser i de årene hun har vært hos oss. Ragne er genuint opptatt av at barnehagen og avdelingen hun leder skal gjøre det aller beste de kan for å gi alle barn den gode barndommen. Fra høsten 2023 studere hun Master deltid ved DMMH i Trondheim.

Lene Larsen

Stilling: Barnehagemedarbeider

Vi var så heldige å få inn Lene til oss via en ansatt som kjente til henne i 2017. Hun er utdannet frisør, men det stopper henne ikke i å gjøre en super jobb i barnehagen for å gi barna den gode hverdagen! Lene er alltid positiv og genuin.

Sjørøverne

Amanda Woode Larsson

Stilling: Pedagogisk leder

Amanda har vært student hos oss tidligere og våren 2023 ble hun ferdig utdannet barnehagelærer. Amanda er opptatt av å se hvert enkelt barn og at alle barn og kollegaer skal trives og ha det bra i barnehagen. Hun sier ofte "ja, det fikser vi"!

Morten Kleppa

Stilling: Pedagogisk leder

Morten begynte hos oss høsten 2022, som første mannlige pedagog. Morten er positiv og opptatt av at det skal være godt for barn og kollegaer på avdelingen. Trivselen på avdelingen er god og det er han med på å bidra til.

Frida Marie Eliassen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Frida begynte hos oss i 2014. I 2020 tok hun barne- og ungdomsarbeider utdannelse. Frida er en aktiv jente som elsker å leke med barna. Om man ikke ser henne på uteområdet er det ikke umulig at hun har klatret opp i et tre for å hente ned epler helt fra toppen.

Skårungene

Ruth Agnetha Håland

Stilling: Pedagogisk leder

Agnetha er pedagogisk leder og har jobbet her siden 2018. Agnetha jobbet her også i flere år på 2000 tallet, i tillegg til at begge barna hennes har gått her. Agnetha er pliktoppfyllende og opptatt av at alle, både foreldre, barn og kollegaer skal ha det godt i barnehagen. Hun en en omsorgsperson!

Olav Dalhaug

Stilling: Barnehagemedarbeider

Olav har jobbet hos oss siden 2011 både på storbarn og småbarn. Han er en tillitsfull og rolig mann som alltid ser løsninger i hverdagen til det beste for ansatte og barn. Hun sier alltid ja om noen spør om hjelp.

Monica Baas

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Monica har jobbet hos oss siden 2008. I 2016 tok hun utdannelsen barne- og ungdomsarbeider. Monica er en rolig og kunnskapsrik ansatt som er god på å skape gode relasjoner med barna.

Vikingene

Anette Stenhaug

Stilling: Pedagogisk leder

Vi ble kjent med Anette gjennom praksisperioden hun gjennomførte hos oss i 2020/2021. Når det åpnet seg en ledig stilling som pedagogisk leder, og hun søkte, var ikke valget vanskelig. Hun begynte på Vikingene august 2021.

Izabella Granum

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Izabella jobber hos i et vikariat som varer ut 2024. Hun er Barne- og ungdomsarbeider og har jobbet flere år i andre barnehager.

Anne Standal

Stilling: Pedagogisk leder

Anne har jobbet i Seilduken siden 2002. Med sin lange rutine er hun en til å stole på og hun har god kontroll på det som foregår i barnehagen. Hun er også assisterende styrer hos oss.

Fadumo Isse

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Fadumo begynte hos oss i 2004, så hun er i tillegg til Anne med å skape god kontinuitet på Vikingene. Hun er utdannet barne- og ungdomsarbeider og opptatt av at barna skal oppleve den gode barndommen hos oss.

Andre ansatte

Helle Tidemandsen

Stilling: Daglig leder

Helle er utdannet som førskolelærer fra HiOA, og har jobbet i Seilduken siden 2008. 2016-2017 tok hun Styrerutdanningen ved HiOA og i 2023 gikk hun Ledelse av utviklings- og endringsarbeid ved OsloMet.